422天以後,我又離開了舒適圈.

比起離開機場,這次特別的感到難過和遺憾,猶豫過,後悔過,矛盾過.

但終究還是為了『未來升遷計畫』而做了決定.

 

時間不知道怎麼流失的,從剛接到這份工作,到現在的駕輕就熟.

參與了幾次的員工會議,一次員工聖誕趴踢,好多次的員工生日,校區搬家等大小活動.

和每個員工都相處得很好,幾乎可以說是沒有任何不愉快.

每天開開心心的去上班,清清爽爽的下班.

一起開著玩笑,一起分享帥哥學生的資訊,一起臭罵笨蛋員工,和學校學生打打屁拉拉低賽;每天都好充實好開心.

校區經理也很好相處,而且只大我一歲而已,真心感謝他當初給我這份工作,讓我能夠認識這麼多好玩又善良的人,

離開,真的不是因為不開心.

但我不能看著自己做一輩子的行政人員,我對於自己還是有更大的期望.

 

我想把滿滿的感謝,記錄在這裡以表達我的一點心意.

Thank you all for being part of my life, its my pleasure to work with everyone of you. 

I really enjoyed my time at Eagle, learned new things everyday. I appreciate having had the opportunity to work with all of you. Thank you everyone for the support, guidance, and encouragement you have provided me during my time at Eagle. ლ(╹◡╹ლ)

Even though I will miss you all, I will move on with smileヽ(^。^)ノ and looking forward to this new challenge and to starting a new phase of my career ٩(๑´3`๑)۶

I would like to express my special thanks to...

Jai, thank you for giving the opportunity to work at The Eagle Academy, thank you for taking care of me, working under your guidance has been a learning and an enjoyable experience. Hope you all the best. 

Cesar, thank you for everything, thank you for caring me, supported me, made me laugh all the time. Thank you for the training, you made me realize how important regualr training is important. Thank you for the LINSEED method which helps me a lot. I will miss you definitely.... 

Shell, thank you for all the caring and training. I am glad to meet you at Eagle and build up our friendship... take easy, be nice to youself, you desired better, xoxo. 

 

我想,在Eagle的這段時間會是我人生一段美好的過去.

我們都會向前走,也都必須向前走,人生的旅途中,來來回回有不少人出現在我們的生命裡,有些人雖只是短暫的停留卻會帶給你滿滿的快樂並留下美麗的回憶.

有些人會長久的停留在你的生命裡,陪你一起看過度過每個好的壞的的時刻.

不論是短暫的停留或是長久的陪伴,他們都會是最特別的存在.

他們每個人在你的生命裡都會有特別的意義...

 

謝謝你們豐富我人生中的422天.

 

【我想,我真的很想念他們.】

 

2017-02-17 12.16.10.jpg

2017-02-17 11.51.42.jpg

2017-02-15 09.40.37.jpg

2017-02-15 09.51.13.jpg

2017-02-15 10.29.01.jpg

arrow
arrow

    小夜 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()